• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Chans till ett samlingslån

Brorsan

V.I.P
Poäng: 617
Blev medlem
12 Maj 2019
Meddelanden
996
Mottagna reaktioner
632
Poäng
617
Men vad beror det på? Har nu väntat i 3 år på att den där anmärkningen ska försvinna då den har satt ordentliga käppar i hjulet för mig. Mitt score har ju gått stadigt neråt. Blir man en större risk om man är anmärkningsfri
Du bevisar ju att de har rätt när de försämrar betyget i samband med att anmärkning försvinner.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lola62

Medlem
Poäng: 1
Blev medlem
7 Juli 2023
Meddelanden
5
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Tack för alla svar. Jag får helt enkelt vänta och se vad som händer, Jag hoppas naturligtvis att det ska gå åt rätt håll så jag kan få ett samlingslån med lägre ränta än vad jag har idag kring 20%;) Jag uppdaterar när jag vet
 

annlo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
30 April 2012
Meddelanden
1 784
Mottagna reaktioner
1 020
Poäng
867
När min anmärkning "skuldsanering" försvann så gick mitt betyg från att inte kunna visas överhuvudtaget till "mycket bra". Om ovanstående stämt till hundra procent så borde jag inte alls fått så bra betyg på en gång.
 

Brorsan

V.I.P
Poäng: 617
Blev medlem
12 Maj 2019
Meddelanden
996
Mottagna reaktioner
632
Poäng
617
När min anmärkning "skuldsanering" försvann så gick mitt betyg från att inte kunna visas överhuvudtaget till "mycket bra". Om ovanstående stämt till hundra procent så borde jag inte alls fått så bra betyg på en gång.
Nej det är inte samma för alla, jag gick från 4,6 till 0,4 när min sista försvann. Så det finns saker som påverkar om det går ned eller upp när sista anm försvinner. Kanske om man har några ff under sista året som kan indikera att man är sugen på lån. Jag hade inga ff när min försvann.
 

pappana

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
9 Juni 2023
Meddelanden
26
Mottagna reaktioner
9
Poäng
26
Gäller även avslutade krediter. Mitt gick från 3.8 till 1.4 när jag betalade av min kredit sen från 1.4 till 2.6 när den försvann från UCs lista på tidigare krediter.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp